Obiekty biurowe
Wybierz rodzaj pomieszczenia
Krok 1: Wybierz budynek > Krok 2: Obiekty biurowe
Biura „open space”, banki, urzędy, biura obsługi klienta
Zwykle cichy charakter pracy powoduje, że wszelkie rozmowy są dobrze słyszane i rozumiane w całym pomieszczeniu. Problemem jest więc zasięg przestrzenny dźwięku i zrozumiałości mowy. Należy ograniczyć rozprzestrzenianie się dźwięku oraz zwiększyć chłonność akustyczną.
Wymagania akustyczne dla pomieszczenia
Kubatura pomieszczenia | Wskaźnik transmisji mowy | Czas pogłosu | Chłonność akustyczna pomieszczenia |
---|---|---|---|
- | - | - | A ≥ 1,1 x S |
Dedykowane systemy – żagle akustyczne StoSilent Modular 220, 230 oraz StoSilent Modular 300 w konfiguracji ekranów ściennych. Na całej powierzchni sufitowej system StoSilent Direct/ Decor M (otwarte spoiny). Dodatkowo należy zadbać o powierzchnie podłogowe – należy stosować wykładziny akustyczne.
Centra obsługi telefonicznej
Duża liczba pracowników/klientów prowadzących równoczesne rozmowy sprawia, że są to pomieszczenia bardzo głośne - poziom hałasu często utrzymuje się powyżej 70 dB. Należy zminimalizować poziom dźwięku poprzez zwiększenie chłonności akustycznej.
Wymagania akustyczne dla pomieszczenia
Kubatura pomieszczenia | Wskaźnik transmisji mowy | Czas pogłosu | Chłonność akustyczna pomieszczenia |
---|---|---|---|
- | - | - | A ≥ 1,3 x S |